מחקרי שוק אחרונים מראים שסרטון באתר האינטרנט שלכם מגדיל את הסיכויים שהוא יופיע בעמוד הראשון בחיפוש בגוגל. סוחרים רבים משתמשים באתרי האינטרנט שלהם כדי למכור מוצרים באופן מקוון. כעת הם יכולים להוסיף סרטונים כדי לשפר את דירוג העמודים שלהם בגוגל
סוחרים רבים משתמשים באתרי האינטרנט שלהם כדי למכור מוצרים באופן מקוון. כעת הם יכולים להוסיף סרטונים כדי לשפר את דירוג העמודים שלהם בגוגל. השתמשו בפרקי הזמן שיש לכם בין לקוחות כדי לשדרג את האתר שלכם, להצטרף לפורומים, לכתוב בלוגים ולקדם את סרטי התדמית שלכם על ידי שליחת קישורים לקובץ הוידאו לכל מי שאתם מכירים. להלן כמה רעיונות לתכנון סרטון האתר שלכם.
דוקומנטרי: ראיינו את בעל החנות, הציגו צילומי סחורה ושילוט, שלבו אודיו של ראיון עם צילומי סחורה.
סגנון חדשותי: שכרו שחקן שיראיין את בעל החנות, והשתמשו בקולו של השחקן בקטעי וידאו של הסחורה וצילומי השילוט.
מוסיקה: פסקול של מוסיקה בלבד, עם תמונות של סחורה ושילוט. השתמשו בתמונות סטילס והוסיפו להן תנועה.
סרטון הדרכה: הראו את תהליך הפקת הסחורה או חלק ממנה. הבעלים יכול להדגים או להציג קליפים מסרטוני היצרנים.
המלצה: ראיינו לקוחות שמתלהבים מהחנות ובקשו מהם להסביר כיצד המוצרים והשירותים כבשו אותם.
הכירו את הבעלים: צלמו את הבעלים מסתכלים על המצלמה ומקבלים את פני האורחים במקום העסק. זה עובד הכי טוב כשהסרטון הוא קצר וכאשר הבעלים הם אנשים מרתקים.
סרטוני אתרים פועלים בצורה הטובה ביותר כאשר הם מעסיקים את הצופים בהם. הם צריכים להיות קצרים באורך וחזקים בסגנון. שלבו שני סגנונות או יותר. נסו להימנע מצילום של אנשים מדברים בלבד; עדיף למצוא שילוב של כמה גורמים חזותיים וכן צלילים שמספרים את הסיפור שלכם מבלי שתצטרכו לקרוא אותו לצופים.
השתמשו בטכניקות של קומפוזיציה וצבע כדי להפוך את הסרטון למושך יותר. חשבו באופן יצירתי כך שהסרטון שלכם ישקף את אישיות החנות שלכם וידבר אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. וודאו שעבודת המצלמה חלקה ויציבה וכי הזום אינו מנוצל יתר על המידה. תשומת לב קפדנית לעריכה מונעת עבודה חובבנית ומבטיחה שהסרטון ישמור על עניין אצל הצופים בו. אינכם רוצים סצינות שבהן נראה שהפעולה קופצת מצילום לצילום. לוקח קצת יותר זמן להפיק סרטון מושך חזותית, אבל התוצאות יגרמו לכך שהוא יהיה שווה את המאמץ.