כיום ניתן לרכוש כל מוצר או שירות דרך המסך, ולכן עסקים רבים משקיעים בחנויות מקוונות, שמאפשרות לכל אחד לרכוש מהם מוצרים ושירותים בלחיצת כפתור.
ללקוח זה חוסך זמן נסיעה ושיטוט בחנות והוא יכול לבצע רכישות בזמן שהוא שותה קפה בבוקר, תוך כדי נסיעה ברכבת, כשהוא ממתין לרופא ואפילו בשעות הקטנות של הלילה.
כן, בזמן שהחנות סגורה, הלקוח שלכם יכול לקבל מכם שירות. יש יותר טוב מזה?
בעלי העסקים מרוויחים מזה המון
במקום להשקיע בחנות מעוצבת, להעמיד צוות שירות ומכירות מעונב, אדיב וחייכן, לשלם שכירות, ארנונה, חשמל ואינספור הוצאות נוספות, תוך שהם מוגבלים לקהל מקומי בלבד, יכולים בעלי העסקים להעמיס את הסחורה במחסן לוגיסטי ולהשקיע בשירותי משלוחים, שמאפשרים להם לשגר מוצרים לכל יעד שאליו הם מוכנים להגיע.
עלייה של כ- 20% מידי שנה בקניות באינטרנט
ב- 5 השנים האחרונות אנו עדים למגמת עלייה שלא עוצרת בכל הקשור לרכישות ברשת. מסתבר שיותר ויותר ישראלים מאמצים את הרכישה המקוונת, ומידי שנה נרשמת עלייה של כ- 20% בכמות הרכישות ביחס לשנה הקודמת לה. בנוסף, מידי שנה מסתמנת עלייה גם בהיקף הרכישות.
אילו פרמטרים יהפכו את החנות האינטרנטית שלכם למוקד מכירות רווחי ויעיל?
רבים ממהרים להקים חנויות אינטרנטיות, אך בהעדר הבנה מעמיקה של חוויית המשתמש עבור הלקוח שרוכש באינטרנט, החנות צפויה להיכשל ולא להניב רווחים עבור בעל העסק.
הנה חלק מהפרמטרים שאסור לוותר עליהם בבניית חנות אינטרנטית לעסק שרוצה למכור ולהניב כמה שיותר רווחים מהעסק המקוון שלו:
- תמונות מוצר ברזולוציה גבוהה- מומלץ להציג כל מוצר מכמה זוויות או בדגמים/ צבעים שונים. ככל שהתמונות יהיו ברורות יותר וישקפו את המוצר ללקוח בצורה נאמנה יותר, כך יגדל הסיכוי שהוא ירכוש אותו.
- פירוט מוצר- ככל שיוצגו פרטים מדויקים אודות המוצר, כך יגבר הסיכוי להזמנתו ל ידי הלקוח. מומלץ להציג מידות, גדלים, גוונים וכדו'.
- סל קניות- לקוח שיכול לאסוף את הרכישות שלו בסל הקניות ממשיך לגלוש באתר ואוסף מוצרים נוספים שמתאימים לו. סל קניות מאפשר לגולש לבצע רכישה אחת עבור מגוון מוצרים, ובהתאם לכך להרוויח הטבות שונות כמו משלוח חינם בהזמנה מעל סכום מסוים וכדו'. רכישה מרוכזת חוסכת לו תהליכים ומפחיתה את הסיכוי לנטישת האתר.
- הצעות על סמך רכישות קודמות- הלקוח בחנות הוירטואלית אוהב שמציגים לו מוצרים נוספים שהוא עשוי לאהוב על סמך רכישות קודמות. במרבית המקרים זה גורם לו להגדיל את סכום הרכישה.
- אבטחה- חנות אינטרנטית חייבת אבטחה מרבית, שכן הגולשים רוצים להיות בטוחים, שפרטיהם אינם עוברים לשום גורם שלישי בשום דרך שהיא.
- דף סליקה מהיר- על מנת להגדיל את כמות הרכישות מומלץ להטמיע דף סליקה שדורש את האינפורמציה הרלוונטית בלבד מהלקוח. ככל שיידרש להזין יותר פרטים, הסיכוי שינטוש את הדף גדל.
- מגוון אפשרויות לחיוב לקוח- חשוב לתת ללקוח מבחר אפשרויות לחיוב לנוחיותו המרבית.
- מדיניות משלוחים והחזרים- אתר שמציג בשקיפות את מדיניות המשלוחים וההחזרים מעניק לגולש בטחון ומעודד אותו לרכוש ממנו בקלות.
בסוכנות הבוטיק alexweb מתאימים לכל עסק חנות אינטרנטית שנכונה לנישה שבה הוא פועל, לצרכים, למטרות וליעדים של העסק.
אנו מעמידים לרשותכם צוות מומחים שמכיר את הזירה הדיגיטלית, את השיווק בדיגיטל ואת עולם התכנות כמו את כף ידו, כי זה מה שאנחנו עושים הכי טוב!
עלות חנות אינטרנטית בסוכנות alexwebs: 4,000-10,000 ש"ח.
לפרטים נוספים חייגו XXX-XXXXXXX