Gittrich סקוט. הוא מתחיל במלחמה פיצה. כמעט 30 שנה, הוא עזב את תפקיד מנהל בדומינו'ס להשיק את המותג מבוסס-ויסקונסין פיצה פיצה Toppers. מאז, הוא לוקח נדנדות בבית מעסיקו לשעבר – והיכה מוקדם יותר השנה, דומינו'ס חזרה עם מכתב הפסקת ו לחדול. (זה היה בגלל המודעה האחרונה בטענה כי דומינו'ס ספינות מתוצרת מפעל בצק לחנויות שלה. "אותם: בצק טרי מן לסמיטריילר. אותנו: בצק גרם טריים מדי יום ללא צורך במיקור חוץ, "כתוב.) אבל Gittrich אומר שהוא שמח על המחלוקת; זה רק עוזרת לו לצבור תשומת לב בשדה צפוף. עכשיו שהוא התחיל עם 30,000 דולר חיסכון לחברה 80 מסעדות, רשימה גדל והולך של זכיינים ופיצה ששווה פעולה משפטית.
השיווק שלך היא לוחמנית, בלשון המעטה. מהי האסטרטגיה?
ממש מההתחלה, היה לנו גישה בקטילות ראודי, זו. שזה סוג של תאונה-. קודם, אבל עכשיו יש לנו תמונה של המותג אשר תואמת את התרבות שלנו. זה אמיתי, זה רלבנטי, שזה חותך דרך הבלגן. פרסום טוב מספר הלקוחות מהו שונה בך. כאשר התברר לנו כי רבים של הלקוחות שלנו לא ידעתי כמה שיטות אנו מתגאים, החלטנו ליצור קמפיין שקרא את מה שאנחנו עושים באופן שונה, כמו ביצוע שלנו בצק מאפס ושימוש בצק זה מעולם לא היה קפוא. אנו אתה מציץ המתחרים שלנו בעיניים.
למה פוסל דומינוס?
. זה באמת כל התעשייה, אבל החלטנו להשתמש דומינו'ס כמציין מיקום שלנו עבור רשתות פיצה גדולה. בא עם הרעיון לעשות את זה במין חצוף, לכייף בדרך, ואנו, אלוהים, כמה שאני שמח שעשינו. אני עושה זאת באהבה. יש לי חבורה של חברים טובים באמת, והם בהחלט חברה טובה שעושה הרבה דברים נכון. אבל היי, יש דברים שאנחנו עושים באופן שונה, אנחנו חושבים. אנחנו יותר טובים. הלקוחות יכולים להפוך את הבחירה שלהם.
בקטע צפוף, איך בונים בסיס לקוחות נאמן?
זה מתחיל במסעדה. . אין דבר שנוכל לעשות להתגבר על ניהול רע במסעדה. אני יודע שזה נשמע נדוש, אבל זו המציאות. . בהתחלה, נהגנו לקנות קופסאות של עלונים, לחלק אותם לאנשים ושם אותם על שמשות המכונית. פרסום שלנו היה אז low-tech ולא מתוחכם, אבל מה עשינו במסעדה, איך נוכל לבוא במגע עם הלקוחות נתן לאנשים סיבה להיות נאמן.
ככל שאתה ממשיך לגדול, איך מגייסים זכיינים שלך?
זכיינים הראשון שלנו היו אנשים שגם הכרתי של דומינו או אנשים אשר עבד Toppers גרדתי את הכסף לפתוח את הפיצרייה הראשונה שלהם. הרבה מסעדות שלנו עדיין בבעלות האלה ראשון זכיינים. לאחרונה, אנחנו נמשכת יותר אנשים מסעדה – אופרטור-פאפא ג'ונ'ס, אופרטור דומינו. רוב לפנות אלינו באמצעות הפנייה, אבל אנחנו בררן לגבי האנשים שאנחנו עושים עסקים עם. כי אנחנו רוצים ההרגשה אורגני, בבעלותכם. אנחנו אנדרדוג במגזר גדול, אז אתה חייב להיות לוחם.
עושה הרבה של המסעדה שלך עובדים עדיין בסופו של דבר להיות זכיינים
אחד הסיפורים האהובים הוא מלפני 10 שנים. ביקרתי במסעדה של חברות והיה זה שליח הפיצה צעירים. . הוא היה כאילו, "הו שלי אלוהים–איני יכול לומר לך כמה אני אוהבת לעבוד בבית Toppers. אני הולך להיות חברות יום אחד." בזמנו, הוא עבד עבור זכיין עבד זכיין אחר היה עבד לי באחת המסעדות שלי. אז חשבתי לילד הזה כמו הגדול-הנין שלי בעסקי פיצה. זה נתן לי צמרמורת. מקום זה התחיל כבילוי רעיון הפך המקום שבו אנשים יכולים להרגיש טוב. להופיע לעבודה, מתפרנס ובניית עסק משלהם.