לפני שלוש שנים גבר מסתורי הגיע לנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס עם ראשו עטוף בקסדה נוקשה 13.5 פאונד בצורת מרשמלו. הוא הסיר באי רצון את המנגנון השברירי בבקשתו של סוכן TSA והאכיל אותו דרך מכונת רנטגן. , כשהוא הלך להחזיר את זה. הפחדים הנוראיים שלו אושרו
"הוא היה סדוק," בעליו של ראש הMarshmello, בעילום שם DJ מפיק, אמר לפורבס בראיון נדיר.
כיום הוא יכול להרשות. לעצמו לטוס באופן פרטי Marshmello הרוויח $44,000,000 בשנתיים האחרונות, בזכות שישה איורים לילה ולהיטים מוצלב כמו "מאושר" (עם הבסטיליה) ו "זאבים" (עם סלינה גומז). כשהוא מתעורר על ידי הסדרה שלו "בישול עם Marshmello," ערוץ YouTube שלו הוא עכשיו ה-50 הגדול ביותר על פני כדור הארץ-מאחורי ברונו מארס ומעלה של בורדו 5 — ממוצע 250,000,000 צפיות ו 1,400,000 מנויים חדשים מדי חודש.
"מה שמגדיר את התקליטנים הגדולים בעולם בנפרד הוא שהם גם מפיקים גדולים וכותבי, יצירת שירים מעבר ז'אנר ולפנות לקהל הפופ העולמי," אומר לשדוד מקדניאל, מנכ ל Beatport, רכזת מוסיקה אלקטרונית. "Marshmello הוא אחד ממעטים שהגדירו את הדור הזה".
הצלחה אפשרה Marshmello לשדרג לקסדה $55,000 כי יש מערכת מיזוג אוויר פנימי ואורות LED לתכנות ושוקל רק 8 פאונד. חשוב יותר, כיסוי הראש הפך לסמל נשגב שהציב בMarshmello בין חמשת התקליטנים הגבוהים בעולם, גם כאשר הוא מסרב לציית לכללי תעשיית המוזיקה: הוא עדיין לא חתם על הסכם התקליטים הגדול, הרבה פחות הראה את פניו ב ציבור.
"בשבילנו זה היה, איך אתה יוצר מותג נגיש לכולם, כי כולם יכולים להיות ולהתייחס?" אומר המנהל של Marshmello, מו Shalizi, אשר נוחת על 30 החדש שלנו מתחת לרשימת 30; . הלקוח שלו מכבד את העטיפה "הרעיון שהיה לנו בראש עם מלו היה, איך אתה יוצר אופי אוניברסלי?"
הסיפור מתחיל ב 2015, כאשר DJ הצעיר ו-Shalizi-מי פגש Marshmello בזמן שהוא עדיין ניסויים עם צלילים וזהויות שונים באינטרנט — בחר את השם Marshmello בהנד הנהון להרגיש רך של המוזיקה שלו (במהלך 30 תחת 30 תהליך ביצוע ביצוע בשנה שעברה , פורבס אישר את גילו, 26, שמו המלא, כריס קומסטוק).
עד היום, התקליטן מעולם לא הכיר בפומבי מידע ביוגרפי. וכMarshmello עשה את הופעת הבכורה המוסיקלית שלו, שחרור בחינם כל כמה ימים במשך שלושה שבועות דרך Soundcloud, המסתורין עזר supercharge הפופולריות שלו. חובבי מוזיקה אלקטרונית על Reddit היה אובססיבי לגלות את זהותו, כמו גם כמה כוכבי הז של ז'אנר — כמו סקרילקס, החזק ביותר בפרופיל גבוהה המאיץ של המוזיקה שלו.
"אני צריך לדעת מי זה Marshmello," Shalizi זוכר סקרילקס תובענית. "אני עובר על כמה דברים בחיי ואני באמת צריך לדעת מי הוא כי המוזיקה עוזרת לי".
אבל הלקוח של Shalizi רצה להישאר אנונימי. ולא נראה שהוא היה מעוניין בתהילה גם לאחר שהוא התחיל לסמס סקרילקס, Marshmello היה כל כך ביישן, כי הוא סירב בתחילה ליצור קשר עם הגיבור שלו על פגישה פנים אל פנים. "סקרילקס [הוא] הבחור שאני מביט בו מאז שהתחלתי לעשות מוזיקה אלקטרונית," Marshmello מספר Shalizi בזמן שהם הפליגו דרך לוס אנג'לס. ". אני לא מתכוונת פשוט להתקשר אליו" . Shalizi עצר את המכונית "אני לא מתכוון ללכת עד שתתקשר אליו," השיב המנהל.
Marshmello-ומצא הפתעה בצד השני של השורה: קייטי קוריק, מי במקרה להתראיין סקרילקס עבור יאהו במצלמה. ("זה כריס," היא ציינה כמזהה המתקשר הבזיק על המסך. "הו, Marshmello," סקרילקס השיב). שבוע לאחר מכן הראיון הווידאו יצא לציבור-ולגיון הגידול של האוהדים הגדל של Marshmello השיג את הרמז הראשון שלהם לזהותו. באינטרנט קנוניה posited כי הוא היה למעשה יצוק מסתובבת של תקליטנים מפורסמים כולל סקרילקס, מרטין Garrix ו Tiësto (האחרון מחפש חובבי מוסיקה אלקטרונית על ידי הופעה להופעה במסכה Marshmello).
Shalizi מתעקש Marshmello תרוויח בסביבות $50,000,000 ב 2019, אשר היה לשים אותו בשווי של השנה מרוויח העליון, קלווין האריס.
באז רק עזר לנהוג כוח מרוויח של Marshmello: בסוף 2015, הוא לקח הביתה $30,000 על ההופעה הגדולה הראשונה שלו, מופע ליל כל הקדושים בניו יורק. ואז Shalizi תכנן סיור, התמקדות במועדונים קטנים שיימכרו את הביקוש לנסיעה. Marshmello מזוכה עשרות מאווררים חדשים — וגדל נוכחות מדיה חברתית שלו (הוא כעת מתגאה 7,000,000 עוקבים בין טוויטר ופייסבוק)-על ידי בילוי שעות פוזות לעצמי לאחר מופעים.