אולי הייתם המומים מהנעליים המשובצות ביהלומים של קייטי פרי, או מזועזעים מהאייפון שעולה 20,000 דולר ומגיע עם עטיפת יהלום. אבל, אתם לא באמת צריכים להיות בהלם מהמרחקים שאנשים ילכו על מנת להכניס קצת בלינג לחייהם. בהחלט שאפשר להסתפק בשימושים הקלאסיים ביהלומים: טבעות אירוסין, צמידי טניס, כתרים וכדומה. אבל יהלומים, בשל נדירותם וערכם, נועדו להיות קצת ראוותניים, ולכן אין זה מפתיע שאנשים משתמשים בהם בדרכים מוזרות ובלתי צפויות לחלוטין.
הנה כמה מן הדרכים האלה, שעשויות להרים גבה אצל רבים מאיתנו:
- בחתונות. בין אם היהלומים מקשטים את השמלה או את העוגה, כלות מודרניות עם הרבה כסף לשרוף כבר הוכיחו שטבעת האירוסין לא צריכה להיות הפריט הנוצץ היחיד ביום הזה שבו הכל צריך להיות הכי מיוחד שיש.
- על המכונית. למשל, קישוט למכסה המנוע של רולס רויס עם יהלומים בשווי 200,000 דולר. בעוד שהמילה "שפע" בקושי יכולה לתאר את הפריט המדובר, זה שום דבר לעומת מכונית ה-Matchbox שחברת Hot Wheels ייצרה כדי לחגוג 40 שנות תעשייה. מכונית זו לא רק מכילה זהב לבן יצוק במשקל 18 קראט, אלא גם יותר מ-2,700 יהלומים חסרי צבע, ובצבעים שחור, כחול ואדום במשקל כולל של כמעט 23 קראט ובשווי של 140,000 דולר. וכן, מכסה המנוע ניתן להרמה.
- על הברז. אז הגעתם לנקודה שבה מיכלי המלח והפלפל ומסגרות תמונה משובצות באבני יהלומים כבר לא ממש מספיקים לכם. אתם מסתכלים סביב לבית שלכם ותוהים איפה עוד אתם יכולים להתאים כמה יהלומים, והעיניים שלכם נופלות על הברז. כן, בטח שזה מוגזם, אבל כנראה שיש לכך ביקוש, כי האדריכל נילו ג'ואקיני המציא ברז אמבטיה מזהב שכולל רצועה של 282 יהלומים בורקים כדי להאיר את האמבטיה שלכם.
- על הרצפה. זו גישה קצת שונה מלשבץ יהלומים על סוליות הנעליים שלכם. חברת הריצוף Pietra Firma הוציאה שורה של אריחי רצפה משובצים ביהלומים (כל אחד מציג מעל אלף אבנים טבעיות) שנמכרים עבור מיליון דולר למ"ר.
- בחלונות המטוס. אמנם זה כנראה לא בדיוק מה שאתם חושבים (אם אתם מתכננים להריץ אחורה את הקטע בסרט "סקס והעיר הגדולה 2" כדי לראות אם הטיסה שלהן לאבו דאבי כללה חלונות עם יהלומים, אתם הולכים להיות מאוכזבים). למעשה, חיל האוויר שוקל להשתמש ביהלומים ב-80 קראט של יהלומים פוליאסטריאליים כדי ליצור חלונות בגודל 2.5 אינץ' במטוס. חלונות אלה יאפשרו שחרור של גלי מיקרו חזקים (HPM) לצורך השמדת מערכות חשמל של האויב, ללא סכנה של פיצוץ בגוף המטוס.