על פי מחקרים, תוכן הווידיאו מייצג למעלה מ- 80% מתעבורת האינטרנט. בנוסף, תוכן הווידיאו מביא ליותר טווח הגעה לקהל, מעורבות ושימור, ובכך למקסם את שיעור ההמרות והרווח.
כעסקים מובילים השותפים עם חברות הפקה ושיווק וידאו מקצועיים לעזרה, התעשייה הפכה תחרותית מתמיד. מותגים שלא מצליחים לייצר תוכן שיווקי וידיאו מבריק לא רק מבחינים בירידה במדדי הביצועים העיקריים (KPI), אלא גם עדים להידרדרות זהות המותג וצמיחתו.
בין נוף חתך גרון זה, הופיעו סרטוני מסך ירוקים כאחד הכלים היעילים והפופולאריים ליצירת סרטוני מותג חזקים ומרתקים. עסקים מובילים בארה"ב – כולל טסלה ואפל – הפיקו קטעי וידיאו של מסך ירוק ללא רבב שהשפיעו על הערכים הכוללים שלהם ועל זהות המותג שלהם.
ריכזנו כמה טיפים למסך ירוק שיסייעו לכם למנף את הטכנולוגיה לסרטון מותג יעיל וחסכוני וחסכוני שמאחז קהלים מהזמן.
- אל תתעלם מחשיבות התאורה!
למרות שאתה עשוי לחשוב שיציאה לפרויקט מסך ירוק דורשת הכנה מינימלית, המציאות שונה לגמרי.
בעוד שטכנולוגיית המסך הירוק מאפשרת למותגים ליצור וידיאו רב עוצמה מבלי להפגיז אלפי דולרים, היא עדיין דורשת מחשבה והכנות מספיקות.
בתור התחלה, עליכם להשקיע בתאורה חזקה הגורמת למסך שלכם להיראות אדיש ומלא חיים. בנוסף, תאורה נאותה גם תשלים את השחקנים שלך, ובכך תביא לפרויקט להראות מושך את העין וברור במצלמה.
בעוד שהתאורה שלך צריכה להיות חזקה, אנו ממליצים להקפיד על טיפול נוסף בכדי למנוע קשיחות. אורות אגרסיביים עלולים לגרום למקומות חמים ואי-אחידות המשפיעים על איכות הפרויקט ודיוקו.
בחר לנורות LED רכות ועקביות המייצרות חום מינימלי ועם זאת מספקות זוהר מספיק.
טיפ למקצוענים: אם יש לך מסך גדול יותר, תצטרך אורות נוספים. צור קשר עם אנשי מקצוע של הפקת וידיאו כדי לקבוע את מספר האורות האידיאלי לפרויקט המותאם אישית שלך.
- השתמש באביזרים כדי להביא לחיים את המסך הירוק שלך
הוסף לפרוייקט שלך עומק, ממד ודינמיות בעזרת אבזרים!
כל עוד הצבע לא מתנגש עם המסך הירוק, כדאי לך ללכת. תן לשחקנים שלך אבזרים מציאותיים ומרתקים שיוכלו ליצור איתם אינטראקציה ליצירת פעילות הרמונית שגורמת לסרטון המוצר שלך להתבלט. לעומת זאת, לאפשר לשחקן שלך לקרוא מונוטוניות תסריט בזמן שהוא עומד ללא תנועה, סביר מאוד להניח שהקהל יבטל.
דחוף אותם להסתובב ולהשתמש בחלל ביעילות. צור תרחישים מעניינים כדי להמחיש את הסיפור שלך ולציין את העניין והסקרנות של הקהל!
- סקור את הצילומים שלך ככל שהפרויקט מתרחש
עקוב אחר ההתקדמות שלך על ידי הערכה חוזרת ונשנה של הצילומים בזמן שאתה מצלם את הפרויקט. זה ימנע הצללות בלתי צפויות ומיקומים מוזרים להפוך את צילומיך לבלתי שמישים.
אנו ממליצים גם להבטיח שהנושא שלך נמצא במרחק בטוח מהמסך הירוק, כדי להימנע מצללים ותנועה מביכה המפריעה לזרם והחזון של הווידיאו.
- בחר בתוכנה המתאימה
עריכה היא אחד השלבים המכריעים ביותר בהפקת וידיאו עם מסך ירוק. בחר בתוכנת עריכת וידאו רב פונקציונלית עם תכונות בשפע. הנה קצת השראה שיעזרו לכם להתחיל.
- פנה לחברת הפקות וידאו מומחית עם ניסיון בצילומי מסך ירוק
אינך מעוניין להסתכן ביצירת סרטון מסך ירוק-ריצה? צור קשר עם אנשי מקצוע בכדי לשים את הפרויקט בידיים טובות.
אנו מציעים שירותי הפקת וידאו מומחים למותג במחוז אורנג ', ריברסייד, סן דייגו ולוס אנג'לס. עם צוות מנוסה המתמחה בצילומי מסך ירוק, אנו נעזור לכם ליצור סרטון משכנע ומרתק שמושך ושומר על תשומת לב הקהל.